30. ledna 2012

1) Design, tak když jsem tam najela mi málem oči vypadly :D tak krásnou grafiku jsem dlouuho neviděla, fakt skvělá, takovou zřejmě nikdy mít nebudu :( ale je fakt parádní,lay prostě všecko, kdybych mohla tak dám 11 bodů ale maximum je 10 takže -> 10 bodu!

2) články- mno.. mě avatar vůbec nechitil, nemám ráda takové vymyšlené blbosti,které neexistujou ale je to jen mé mínus, určitě se najde někdo koho to baví ;-) Dále- nelíbí se mi ,když je v článku přidáno jen video, kdyby návštěvník chtěl tak si to video sám najde na youtub nebo tak,.. takže 7/10

3) první dojem byl fakt parádní,ale za vše může ta grafika, kdyby tam nebyla tak dobrá blog by mě nebavil :D a celkový dojem je normální.. ;-) 10/10

4) Menu- je moc hezké propracované, potom tam jsou hezké rozcestníky, máš tam i televizní program :DD cože je dost ujeté,ale parádní :) 10/10

5) a aktivita? je každodenní, teda včera (čtvrtek) jsi nic napřidala, ale to nevadí, jinak přidáváš dost často :D 5/5

Celkové hodnocení blogu: 42 / 45 bodů! parádní ;-)
A jako ve škole? Za 1!
Určitě ti přeji hodně štěstí s blogem ;-)


Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)