24. března 2012

O blogu

sobota, března 24, 2012 bez komentáře
Proč jsem si vlastně založila blog?

Původně jsem měla webové stránky, ty jsem založila už v roce 2006 a měla jsem je placené. Po dvou letech jsem se rozhodla, že s placením skončím, protože návštěvnost pro mě nebyla dostačující na tolik, abych do toho investovala své peníze.

Webovky jsem si od základů psala v html kódu, neumím php ani nic podobného, takze bylo docela únavné, vytvářet tolik stránek s informacemi.

Vzhled webovek prošel mnoha změnami a úpravami. Často jsem měnila design, protože jsem byla věčně nespokojená, samozřejmě, mě grafika moc nejde. Ale později jsem si nechala udělat layouty na přání, a ty už stály za to :-)


Takto vypadala moje úvodní stránka, tu jsem si vytvořila sama...




Hlavní stránka, která informovala o novinkách, mohli jste zde najít i seznam mých oblíbených stránek a stránek, které se mohli někomu hodit atd...



Na svých webovkách jsem se například věnovala i zajímavostem a historii Ameriky. Obrázky z těchto webovek můžete najít v místní Galerii.



Jediná celebrita, o které jsem psala byla Angelina Jolie...



Další historií, kterou jsem se zabývala, byla historie o Egyptě, kterou mám asi nejraději...



Dalšími částmi mých webových stránek byly filmy. Jedním z nich byl například Eragon. Omluvte chybu na obrázku, už se mi nepodařilo zprovoznit menu...


(původní design s fungujícím menu)


Harry Potter


(původní design s fungujícím menu)


Letopisy Narnie


(původní design s fungujícím menu)



Pán prstenů



Star Wars



Twilight



A jako poslední Zlatý kompas



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)