8. června 2012

Filmoví tvůrci a zvláště producenti už si nemusí dělat starost o investované finance. Skupina japonských fyziků totiž vytvořila vzorec, který podle nich dokáže předpovědět, jak úspěšný film bude.

Tým z Tottori University sestavil soustavu matematických modelů, které měří, kolik peněz bylo vynaloženo na reklamu před uvedením filmu do kin, během jakého období, a zapracovávají také to, jaký ohlas vyvolal film v internetových sociálních sítích.

S využitím těchto modelů prý vědci předpověděli úspěch takových kasovních trháků, jako je Šifra mistra Leonarda, Spider Man 3 a Avatar, které později porovnali s kasovními zisky.



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem
štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)