5. června 2014

video pouze externě

Na pátém ročníku Hero Complex Film Festival se James Cameron trochu rozpovídal ohledně scénářů ke třem nadcházejícím dílům. Na tomto festivalu se promítaly jeho dva filmy Terminátor a Terminátor 2. Mezi nimi se objevil na jevišti a začala diskuze.

První věcí, kterou jsem udělal bylo, že jsem napsal 1500 stran poznámek o světě a kultuře. Různé klany a různá zvířata a jejich různé biomy atd., mnoho tematických detailů, ale neměl jsem žádný příběh.

V dalším kroku Cameron sestavil tým scénáristů. Jak už jsem psala dříve, každý film má jiného.

Věděl jsem, že budu muset spolupracovat s jinými scénáristy a nejlepší zkušenosti jsem měl při natáčení v televizi, když jsem dělal na Černém andělu (tv seriál).

Tato skupina se setkávala pět měsíců každý den. Do poslední chvíle scénáristé nevěděli, který díl jim bude přidělen...



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem
štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)