26. října 2015

Avataří komiks...

pondělí, října 26, 2015 bez komentáře
Právě jsem narazila na jeden zajímavý článek a mám chvilku na pročtení a překlad. Ve volném překladu jsem se dočetla v podstatě něco takového...:

Na nedávném Comic Conu v New Yorku se mluvilo o vydání komiksové série týkající se světa Pandory. Fanouškům by tak Cameron přiblížil ekosystém planety, mytologii, historii a podobně. Mimo to, by to mohlo napovídat nějaké detaily k chystaným filmům, ale nic konkrétního by nebylo prozrazeno. Chystaný komiks by zavedl fanoušky zpátky do minulosti, přes přítomnost, až po událostech prvního filmu. Vyjít by měl asi ještě před druhým filmem. Za komiksem bude stát Dark House Comics...

Já bych osobně byla teda raději, kdyby se konečně naplno věnoval druhému filmu. A co vy si myslíte?


Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem
štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)