16. listopadu 2015

Změna adresy

pondělí, listopadu 16, 2015 bez komentáře
 
Po dlouhých pěti letech měním adresu blogu. Za prvé mě přímo šíleně štvou reklamy na blog.cz a za druhé už potřebuji změnu. Blog razantně upadl, což se mi nelíbí. Na blogspotu se mi hodně líbí a možná mě začne bavit shánět se po novinkách. Každopádně je to jen počátek dlouhé práce. Články budu přenášet postupně, tak mějte prosím trpělivost. Doufám, že se na nový blog občas podíváte :-) Pokud chcete procházet přidané články, orientujte se zatím dole v zápatí ve štítcích. Děkuji


Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)