28. prosince 2015

Ahojte

pondělí, prosince 28, 2015 bez komentáře
Ahoj, tak jak jste strávili vánoční svátky? Koukali jste na nějaké filmy s herci z Avatara? Já měla v plánu koukat na Cirque du Soleil: Vzdálené světy, ale za prvé jsem na to úplně zapomněla a za druhé jsem si neuvědomila, že to dávají až v noci... Škoda.

Jinak teď mám dva dny volna, tak snad se mi podaří ještě nějaká práce na blogu. Co se týče Pandory a světa Na'vi, už bych měla mít přesunuté všechno. Zbývají mi akorát obrázky, videa a projekty herců. Ale to důležité je hotové... Doufám, že sem tedy občas zavítáte. Já se pokusím najít i nějaké zajímavosti na zahraničních webech a případně něco přeložit, pokud to bude stát za to :-)


Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)