10. ledna 2016

 Jak to tak vypadá, nejnovější film Star Wars začíná dotahovat Cameronovy filmy. Momentálně je na třetím místě a těžko říct, zda se ještě nevytáhne díky DVD a BD, navíc se určitě bude ještě nějakou dobu promítat v kinech... Já osobně nechápu ten humbuk, pro mě nové SW bylo docela zklamání, dávám přednost předchozím dílům. Nejlepší je původní (stará) trilogie...




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem
štítky

4 komentáře:

  1. Ahoj.
    Já to beru jako úplně jiný film. Tak jako tu novější trilogii (s Anakinem a Padmé). Ale celkem se mi to líbilo :-)

    Jsem zpátky na blogu :-) Nemyslela jsem si, že mě ještě ve spřátelených máš, ale jestli chceš, ráda bych spřátelená zůstala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bude potřeba brát trochu s rezervou. Nebylo to špatné, ale ani to nebylo super originální...

      Vymazat
  2. mnoo tak to si teda našliapli teda poriadne dobre ako ja milujem starú trilógiu a nový film som teda ešte nevidela ale určite si ho pozriem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to taky dělá ten humbuk okolo, propagace a hlavně fanoušci původních filmů, kteří na to čekali. Vždyť první SW je z roku 1977. To znamená fůru fandů...

      Vymazat

Každý vzkaz či komentář mě velice potěší. Kujííí :-)